Dag 24

25 september 2020 - Rome, Italië

Na de wonderlijke dag van gisteren is het moeilijk dit de volgende dag te evenaren. Na een warme douche, en een lekker etentje, een goede nachtrust zijn we helemaal klaar voor dag 24. We zitten allemaal een beetje stil aan het ontbijt. De weerberichten zijn echt wel slecht. De regen gaat met bakken uit de hemel vallen. En na gisteren kletsnat te zijn geworden, drukt het toch een beetje op ons. Een Noors echtpaar dat we gisteravond zagen in het restaurant, zou een dag overslaan met wandelen (slik) zo erg zou het worden. Maar we laten ons niet doen, we gaan💪. We lopen van Poggio tot Rieti. We sukkelen wat om het stadje uit te komen, maar komen toch op ons juiste pad. Soms heb je de gids en de gps nodig. Dus nog eens dank je wel schrijvers van onze gids. Als we het dorp uitlopen zien dat het dorp tegen de berg lijkt aangeplakt. We bedenken ons dat de makers hiervan een rijke fantasie moeten hebben gehad.😄 Het ziet er wel heel mooi uit. We lopen door nog zo een paar mooie dorpjes. We lopen wat door bossen, we gaan berg op en berg af. En de regen die met bakken uit de hemels moest vallen..... Die was er goddank niet. Op een paar donderslagen in de verte en een paar druppels regen. En als we al nat zijn, is het zeker niet van de regen, maar van het zweten, door de toch wel wat pittige klimmetjes...  Gelukkig, we wachten af voor morgen, ze hebben hetzelfde weer voorspeld..... 🥴🤷

1. Jos vanmontfort:
    Vertrouwen doet wonderen.
    'volg je hart want dat klopt"
    Weinig woorden voor een goede boodschap
  2. Jos vanmontfort:
    " volg..." Is BZN van 25 sept
  3. Jos vanmontfort:
    "volg..." Is BZN van 25 sept
  4. Jeanne & thijs:
    25 september 2020
    Kennen jullie het gezegde "als engeltjes reizen dan schijnt de zon". Nu weten we dat dat vandaag zeker waar was 👍🌞🤣 Knap gedaan en rust lekker uit voor morgen.
  5. Jaak Marianne Michels Heynen:
    25 september 2020
    hallo daar zijn dat daar soms weervoor spellers uit belgie die zitten er nog al eens naast maar goed beter zo he jullie kuiten zullen nogal ontwikkeld zijn als jullie terugkomen met al dat klimmen en dalen . dat is toch wel afzien maar pierke en jos zullen die dames wel af en toe eens goed masseren dat kan wonderen doen . wij zijn blij hier iedere dag u avonturen hier te kunnen volgen is zo fijn wat gij daar allemaal meemaakt mooie en minder mooie dingen maar ik
    denk dat niemand van jullie spijt heeft van deze onderneming.
    zo nu wat rusten en u prepareren voor de volgende etappe0
  6. Pieter Quelle:
    26 september 2020
    He kanjers. Wat doen jullie het geweldig. Ik was wel een beetje ongerust gisteren omdat de etappe naar Poggio Bustone velen problemen geeft. Maar niet bij jullie. En een bijzonder verslag.
    Wat een moraal. Dank ook voor de complimenten.