Dag 23

24 september 2020 - Poggio Bustone, Italië

We zijn al aan dag 23. Wat kan je allemaal meemaken op een dag. En hoe kan je dat verwoorden in een paar zinnen, maar we proberen het.
We wandelen vandaag van Don Bosco naar Poggio Bustone. Het is een stevige en redelijk lange wandeling. We hebben zowat alle paden bewandeld die er te bewandelen zijn. Gemakkelijke en moeilijke. Een mooi breed elfenpad zoals wij het noemen, door een prachtig bos. Een hagelwit pad door een mergelgroeve. Een pad bezaaid met dennennaalden door een dennenbos. Een modderig pad door een dichte donkere bos. Een met bladeren bedekt open bospad. Een pad vol koeienvlaaien. Een rotsachtig pad met grote stenen bergop, en eenzelfde pad bergaf. Een beter begaanbaar rotspad bergop en bergaf. Koeien die met ons meewandelen. Wilde paarden die op ons pad staan.... Ons wat wantrouwig aankijken, maar ons dan toch laten passeren. Een fris windje aan de start, een beetje zon en flinke regenbuien de laatste 6 km. Oh ja en dan moet ik het nog hebben over de prachtige uitzichten, de grote oude prachtige bomen. We hebben het warm gehad, we zijn door en door nat geworden, hebben het koud gehad. Kortom een wonderlijke dag. En lieve volgers, we willen jullie echt bedanken voor jullie reacties. We kijken er elke dag naar uit, en zijn steeds gedreven ons verhaal met jullie te delen. Tot morgen voor dag 24. 🥰

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeanne & thijs:
    24 september 2020
    Lieve triepeleirs, door jullie verhalen en prachtige foto's voelt het alsof jullie allemaal (natuurlijk inclusief Jos) heel dicht bij ons staan en creert dit een echte hechte band. Wij kijken elke dag uit naar jullie mail. En...we zijn natuurlijk apenrots op jullie 🤗👍😘. Toch hebben we een brandende vraag op onze lippen: hoeveel kms stappen jullie gemiddeld per dag? Hebben we uit de verhalen niet kunnen vaststellen; of hebben we iets gemist?🤔
  2. Hilde Berghs:
    Hey Jeanne en Thijs
    Dat varieert. Tussen 16/17 km tot 25 km, maar geloof me vandaag hebben we bijna 18 km gedaan. We zijn om 10 uur vertrokken, en om half 6 terug. Het is echt soms wel voetje voor voetje. We zijn meestal 6/7 uur tot 8 uur onderweg. Af en toe zit er een korter tochtje in. Zonder de pauze me te rekenen. Maar het is prachtig om te beleven. Groetjes Lutje en co
  3. Jaklien Janssen:
    24 september 2020
    Amai triepeleirs, dat gaat jullie daar precies goed af. Gelijk berggeiten op en af door de bergen, en nog altijd met evenveel (of meer) goesting als in het begin. Op elke foto zien we jullie genieten, ook al zullen voeten en kuiten behoorlijk afzien. Het koppeke doet het goed! Rome komt steeds dichter bij... nog veel plezier en wandelgenot. We blijven volgen. Petje af voor jullie prestatie. Dikke knuffel van jaklien en Ludo.
  4. Hilde Berghs:
    Dag Buurvrouw
    Ja het is een avontuur dat we van tevoren niet hadden kunnen inschatten. Maar de adrenaline stroomt door ons lijf, en we genieten volop, knuffel van alle triepeleirs
  5. Jos vanmontfort:
    24 september 2020
    Vrienden. Zo te zien op de foto's gaat het nog goed. Nog allemaal " goei zin ".
    Dat het niet altijd even gemakkelijk is hebben jullie al ondervonden en nog elke dag opnieuw maar het blijft " genieten".
    " Het allerbelangrijkste is niet te koop" BZN 24 sept. Elke dag een spreuk van BZN en elke dag toepasselijk.🙌 Goeie moed en blijf het verder goed doen.
  6. Lida van der Valk:
    24 september 2020
    Leuk verslag, ik kijk er elke dag naar uit. Jullie hebben wel veel steun aan elkaar. Als er een van jullie even in een dippie zit dan zorgt de ander wel dat de zon blijft schijnen. Samenwerken is belangrijk. Succes en Geniet. 👏👏👏👏
  7. Hilde Berghs:
    24 september 2020
    Dank je wel Lida. Jij hebt het ook gelopen, dus jij Zal ons als geen ander begrijpen. Groetjes de triepeleirs
  8. Jaak Marianne Michels Heynen:
    24 september 2020
    Hallo daar in italie er bestaat niks of ge maaktbjer daar mee regen zon slechte wegen steile padjes fruit pikken jullie maken het allemaal mee maar niks kan u weerhouden om rome te berijken we volgen het hier op de voet wij kijken iedere dag uit naar u reis verhaal kom.op op weg naar de volgende minder vermoeiende etappe hopen wij toch succes weer.