Dag 15

15 september 2020

Het kan verkeren in Italië. Niet alleen het landschap, de hoogte verschillen, de uitzichten , ook onze verblijven. De ene dag loopt er een Manuel rond die al je wensen vervult, of slaap je ergens waar er ‘s morgens een mand vol lekkere dingen staat. Of ergens waar ze alles vers en bio serveren...., Vandaag zitten we buiten op een bankje met een afhaal broodje en Koffie. Even goed......dat is pelgrimeren. De bedden zijn zuiver en (niet zo🥴) goed.....Maar het gaat om het wandelen en dat doen we vandaag van Biscina naar Valfabbrica. Een mooie tocht door bossen en glooiende ( mooi woord toch he) velden. Er zijn wat flinke klimmen, en dan natuurlijk ook dalen. De vergezichten zijn nog steeds adembenemend. We staan er nog steeds ademloos naar te kijken. Voor de rest zijn we niets of niemand tegen gekomen, op een Duitser na die al van mei in Duitsland vertrokken was, en morgen gaat aankomen in Assisi, zijn eindpunt, waar hij naar uitkijkt.......en een hoop spelende vlinders die met ons mee fladderden de hele weg. Aangekomen in Valfabbrica ontmoette we een van de mensen die we gisteren ook gezien hebben, toen we aan het wachten waren op onze auto...... Trouwens ..... we zijn na een rit door “een geitenpad” met een hoog rally gehalte, goed kunnen starten aan onze tocht vandaag. Morgen is onze bestemming Assisi. We kijken er naar uit.....

1. Lida van der Valk:
    15 september 2020
    Hallo Pelgrims,
    Morgen Assisi! Hopelijk niet zo druk als dat wij er vorig jaar waren. Hier gaan jullie je eerste testimonium ophalen. Als jullie tijd hebben moet je vast en zeker een bezoek brengen aan de Basiliek Santa Maria degli Angeli. Prachtig mooi. Je moet er wel nog een stukje voor lopen maar spijt zal je niet hebben. Na Assisi wordt het nog mooier. Geniet ervan. Ik blijf jullie volgen. Lida
  2. Hilde Berghs:
    16 september 2020
    Dag Lida, het gaat snel maar toch kijken we ernaar uit om Assisi te zien. Hier nemen we een rustdag om het stadje te bezichtigen. Dat het daarna nog mooier wordt is bijna onmogelijk, maar ik wil je graag geloven. Bedankt voor je reactie en alle tips zijn welkom. Fijn dat je met ons meegeniet, Groetjes Dominique en co
  3. Dufour Linda:
    16 september 2020
    Bijna jullie doel bereikt, wat een tocht....ben benieuwd naar een live verslag binnenkort.
    Hou het veilig en geniet. Veel wandelijver voor de laatste kilometers.🥰
  4. Hilde Berghs:
    16 september 2020
    Yep, Assisi hebben we ondertussen bereikt 👏morgen hebben we hier een rustdag en daarna wandelen we verder naar Rome. De Paus verwacht ons 7 oktober 💞groetjes van ons allemaal
  5. Dufour Linda:
    16 september 2020
    Op naar het volgende doel....ik blijf jullie volgen en supporteren🚶‍♀🤞🏼🙏🏼
  6. Hilde Berghs:
    Bedankt lieve Linda! Knuffels, Hilde en gans de bende! 🥰💞