Dag 12

12 september 2020

We vertrekken voor dag 12. We verlaten onze altijd vrolijke, altijd lachend duracelkonijn Manuel. Die zijn korte Italiaanse beentje onder zijn kontje uitgelopen heeft, om het ons naar onze zin te maken. Wat willen jullie? Koffie, eieren, bananen, granen, brood, ftuitsap, appels, alles was er. We wandelen van Pietralunga, naar Loreto. We zien het landschap veranderen van ruw, naar meer gestructureerd. We lopen vandaag over bredere wegen, een beetje op, een beetje neer. Het is 30 gr, en we zijn blij met ieder streepje schaduw. Het gaat goed, en we komen dan ook vroeg aan op onze bestemming. En wie komt daar op ons afgevlogen..... onze 5de schakel. Welkom Hildeke.... 🥰 Onze tocht gaat nu nog aangenamer worden...... We zijn dankbaar en blij, en in het bijzonder van de mooie mondmaskers gesponsord door FRUTSELKE uit Bocholt. Bedankt Elke. Nu wat opfrissen, en dan gaan we nog wat door het stadje dwalen. Het is echt Italiaans hier. Op naar dag 13.

1. Zentjens H.:
    12 september 2020
    geweldig.Nu zijn jullie compleet.
    Ik zal mijn maatje wel missen.
  2. Jeanne & thijs:
    12 september 2020
    Goed gedaan weer. Geniet van het zeer mooie Gubbio en vergeet van het heerlijke eten niet🍝🍷😘👍
  3. Jaak Marianne Michels Heynen:
    12 september 2020
    Fijn dat julie alweer genoten hebben en al bij al die italianen zijn de slechste nog niet en als ze dan nog behulpzaam zijn des te beter nu hildeke er ook nog bijkomt zijn jullie heel compleet spaar ze maar niet want die heeft hier stiekem keihard getraind😇😇😇😇 nu kunnen jullie u project verder afwerken op naar morgen want El Papa begint naar u uit te kijken gr van het thuisfront
  4. Lut janssen:
    Hey Jeanne en Thijs

Dat gaan we zeker doen, Het is mooi in Gubbio en morgen hebben we een korte tocht, om toch wat van Gubbio mee te pikken.
  5. Lut janssen:
    Hey Marianne en Jaak

We zitten nu gezellig aan tafel en hebben nog een beetje medelijden.... 😂 Maar vanaf morgen is het volle gaas......
  6. Tony Rina:
    12 september 2020
    Dat is inspanning en daarna genieten , mooie foto’s maken jullie en chapeau wat betreft de dagprestaties .
  7. Gerry Gregoor:
    12 september 2020
    Mooi dat de groep nu compleet is. Vier is eveneens een mooi magisch getal:
    Vier (en vierhoek) zijn het symbool van volmaaktheid. De vier is de basis voor de ordening; het behoudende in de natuur; het houvast, het behoud van reeds verworven dingen
    - Vier windrichtingen, vier jaargetijden, vier maanfasen...
    - De vier elementen: water, lucht, aarde, vuur;
    omgezet = voelen, denken, gewaarworden, intuïtie
    of: emoties, gedachten, sensaties, inleving
    Nog veel stapplezier en geniet zeker van die mooie natuur. Blij dat we daarvan mogen meegenieten door jullie mooie foto's en video's. Groetjes.
  8. Hilde Berghs:
    Dank je wel voor deze mooie woorden. Assisi nadert 🤞🙏
  9. Hilde Berghs:
    14 september 2020
    Beste Gerry, heel hartelijk bedankt voor de prachtige en diepgaande tekst! Wij zitten op het ogenblik nog ongeveer 25km van Assisiė, we zitten perfect op schema en de conditie is nog altijd top, maar de gezegende St. Kristoffel vergezeld ons iedere dag, ook door de zware kilometers! Met liefdevolle groetjes, Pieter.
  10. Hilde Berghs:
    16 september 2020
    lieve Gerry, er is ons ter ore gekomen dat er voor ons gebeden wordt tijdens de misviering. Dit heeft ons allemaal aangenaam verrast. Hartelijk dank hiervoor. Vandaag kijken we uit naar onze aankomst in Assisi. Groetjes van ons allemaal
  11. Hub en Katrien Berghs Stoks:
    13 september 2020
    Nu ons Hildeke er ook bij is .... proberen wij ook dagelijks te volgen ! De prachtige foto's brengen ons in de mood. Niet dat we jullie dit ooit kunnen na doen .... maar eens 20 km meewandelen moet lukken :)! Veel succes aan allen ... en het werkt want we zien Pierre verjongen :) ... geniet van de omgeving , bella Italia en de band met elkaar ... op naar Rome .. toi toi veel groeten van het Oudsbergenfront
  12. Hilde Berghs:
    14 september 2020
    Bedankt lieve broer en lief schoonzusje! 🥰
  13. Dufour Linda:
    13 september 2020
    Je ziet dadel jk op de foto van de schoenen wie nog niet zoveel kilometers in de benen heeft. Veel plezier met jullie voltallige groep nu.
    Mooie duiding van Gerry, compleet is nu de beste omschrijving.😍👍🏼
  14. Hilde Berghs:
    13 september 2020
    Klopt helemaal Linda. Wij zijn nu compleet met jullie in ons hart. Groetjes Dominique en co 🌈🌟💞
  15. Jos vanmontfort:
    14 september 2020
    Nu kunnen jullie "samen" verder genieten van de tocht. ik denk dat Hilde nu pas ervaart wat het betekent " samen pelgrimeren". Onder leiding een "muzikale berggeit " kan de motivatie alleen maar groeien. Geniet van elk moment want wat voorbij is komt niet meer terug, alleen de herinnering ( maar daar kan je ook nog van genieten ).
  16. Lut janssen:
    Zo is dat Jos!!!!