Dag 11

12 september 2020 - Pietralunga, Italië

We stappen vandaag van Bocco Serriola, naar Pietralunga. We zitten nu in Umbrië, en het landschap lijkt een beetje te veranderen we zien meer akkers, en vragen ons af hoe de boer met dit toch meer hellend en ruw landschap op zijn velden geraakt. Ook de paden vandaag zijn gemakkelijk te bewandelen weliswaar wat heuvelachtig, maar breed en gelijk. Het lijkt alsof we vandaag over rozenblaadjes te lopen (Jos Vanmontfort 😉) Het is een leuke wandeling, we wanen ons soms gewoon ergens in België. De zon schijnt, er is weinig schaduw, maar een fris briesje maakt het nog aangenamer. Er zijn een paar klimmetjes, maar op een effen  pad. Het zijn wel nog kuitenbijters, maar op een vlak pad loopt het toch wat gemakkelijker. Zo komen we aan in Pietralunga, het is er gezellig druk, en er zijn veel motors. Blijkt er een soort wedstrijd te zijn, een soort sezoensrally, maar dan met motors. We genieten even van de sfeer, om dan toch maar op tijd naar ons bed te gaan. Op naar dag 12......... En we kijken uit naar onze nieuwe schakel in ons team.

1. Jaak Marianne Michels Heynen:
    12 september 2020
    hallo daar alleman een rustige dag mag er wel eens tussen zitten vind ik het zal zo al zwaar genoeg zijn en morgen met uwe nieuwe schakel erbij kan het alleen maar beteren maar die is misschien nog niet in vorm gelijk julie (grapje) maar ook dat komt goed nu na wat rust er maar weer tegen aan want rome komt iedere dag een beetje korterbij gr
  2. Hilde Berghs:
    12 september 2020