Dag 5

5 september 2020 - Camaldoli, Italië

Na onze vermoeide tocht van gisteren, zijn we vroeg gaan slapen, en vanmorgen opgestaan met wat stramme kuiten. 🙈 Maar we zetten onze tocht verder. Vandaag wandelen we van Camaldoli dorp naar Bradia Prataglia. Het begint al met een ferme klim ( arme kuiten) maar we komen op een prachtig pad, waar veel mensen aan het wandelen zijn. Uit een gesprek met een enkel woord Engels ( omdat niemand het sprak) en handen en voeten begrepen we Camaldoli een soort bedevaartsoord is waar heel veel mensen een route lopen en water meenemen....Zo een beetje Lourdes in het klein. We wandelen weer door smalle paden, soms hele smalle met vlak naast je een afgrond. Maar ook door hoge varens, prachtig, geurende bossen. Alles gaat goed vandaag. We blijven op ons pad. Om aan te komen in Bradia Prataglia een klein stadje met lekkere ijs. We overnachten 2 dagen een een soort van Bio boerderij in the middle of nowhere, maar prachtig en superlieve mensen. Vandaag zaterdag moeten we noodgedwongen hier wat eten. Maar het smaakt, brood en kaas uit de supermarkt, met bier en prosecco. Op naar morgen....

1. Jos vanmontfort:
    5 september 2020
    Ziet er mooi uit ( zal ook wel zo zijn ).
    Een bekende gids bij parco nationale.
    Jullie doen het goed en ik zie jullie genieten. Ik ben een beetje ( gezond ) jaloers.
  2. Jaak Marianne Michels Heynen:
    5 september 2020
    Een dik verdiend lekker ijsje na enkele zware dagen maar ik denk de moeite waard met al dat schoon in de natuur nu maar even rusten want het zal nog zwaar genoeg worden denk ik succes in u volgende trip.
  3. Tony Rina:
    Awel geweldig ,
  4. Mieke en Raf:
    6 september 2020
    We volgen jullie op de voet. Wat een prachtige foto's. Jullie zijn stuk voor stuk toppers (ja Jos jij ook 😜) nog veel plezier en Suc6. Vergeet niet te genieten van al dat moois. En vooral foto's en video's maken 😂zodat we mee kunnen genieten 💋 Raf en Mieke
  5. Jeanne & thijs:
    7 september 2020
    Goede morgen doorduwers. Had eigenlijk een rustdag verwacht op zondag. Maar de foto's laten zien dat jullie gewoon doorgaan. Prachtige foto's en louter sportieve en gedreven gasten. Wij hebben genoten van de mooie en van de uitstraling van de fotos .
    Succes vandaag en ...enjoy👍