Dag 1 het vertrek vanuit Firenze

1 september 2020 - Stia, Italië

Na een stevig ontbijt zijn we vertrokken vanaf de Santa Croce.  Het was een beetje zoeken om uit Firenze en de randstad te geraken maar iets vragen aan de plaatselijke bevolking kan natuurlijk ook nog altijd👍🤗 .Om dan door hele mooie natuur te komen, wondermooie panorama's, hebben we aanschouwd. Langs de Arno. En genoten van de geuren en kleuren die de natuur te bieden heeft. Na ongeveer  7 uur wandelen kwamen we op onze bestemming  Rignano aan. Het was een Pittig dagje maar we hebben genoten.

1. Jeanne & thijs:
    1 september 2020
    👍 goed gedaan en nu naar het verdiende avondeten en glaasje wijn .
  2. Hilde Berghs:
    1 september 2020
    Zeker weten, dat hebben we verdiend. 👍
  3. Mia Egging:
    1 september 2020
    Mooie dag geweest zo te zien aan je stralende lach Lutgard. Succes verder.
  4. Rina Schetz:
    Mooie natuur.... heerlijk!!
    Goed gedaan!
    Slaap goed en tot morgen .
  5. Willem Janssen:
    1 september 2020
    Raar om te zien dat nu daar in Italië rond loopt Lut. Ik wens jullie allen veel succes. Ik zal het zeker blijven volgen... Groetjes...
  6. Leen Burggraeve:
    2 september 2020
    Ben stikjaloers op jullie. Ook mooi weerke zeg, wij hebben hier de topjes al vervangen door sweaterkes! En dames weet Fonske zich te gedragen? ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende ...
  7. Hilde Berghs:
    4 september 2020
    😀😅Fonske is ons animerend huppelberggeit. Ge moogt fier zijn op hem. Groetjes Dominique
  8. Tilly Peeters:
    2 september 2020
    Mooie foto's bij het begin van een mooie wandelvakantie
  9. Jos vanmontfort:
    2 september 2020
    Ziet er goed uit: de goesting is er ( heel belangrijk ). Succes en de groeten aan Jos ( hij mag niet op de foto)
  10. Hilde Berghs:
    4 september 2020
    Komt helemaal goed Jos stap voor stap, links rechts links rechts knuffel Dominique
  11. Hilde:
    5 september 2020
    Ziet er heel mooi uit daar. Ga ook beginnen trainen dan kan ik volgend jaar mee🙈🙊. Nog veel plezier ik blijf jullie volgen.
  12. Hilde Berghs:
    5 september 2020