Dag 3

3 september 2020 - Gent, België

Dag drie zijn we van Passo della Consuma naar stia gelopen. Zo het gisteren klimmen en klauteren was, was het vandaag vooral bergaf. We wandelden door een prachtig stukje natuur. Af en toe moesten we ons in onze arm knijpen om te beseffen of het echt was dat we daar liepen. Het was er zoooo stil, alleen het geluid van zoemende insecten, het fluiten van de vogels, af en toe wat ritselen door de bladeren, en het getik van onze wandelsticks op de grond.
Het was vooral genieten,  maar toch ook een beetje afzien 😏en ook niet simpel want met allemaal losse keien is het toch wel uitkijken. Onze kuit en bilspieren hebben het geweten.

1. Jaak Marianne Michels Heynen:
    3 september 2020
    Maar goed dat jullie zo goed getaind zijn
  2. Jeanne & thijs:
    3 september 2020
    Wat een verrassing: Jos ook op de sportieve tour. Dames en heren, geniet van een ontspannen avond en tot de volgende blog. Hartegroet
  3. Jos vanmontfort:
    4 september 2020
    Jos mag toch ook in beeld. Ik zie dar Pierre toch ernstig bezig is let de route. Iemand moet toch de goede richting aanwijzen. Ik zie dat het jullie goed gaat in een mooi landschap. Genieten maar: Italie kleurt corona groen.
  4. Hilde Berghs:
    5 september 2020
    dank je wel Jos, onze mannen staan hun mannetje 😁ze zijn niet te missen 💞groetjes Dominique en de rest 👊
  5. Hilde:
    4 september 2020
    Veel succes jullie zijn een top team