Wie zijn wij.......

26 augustus 2020 - Bocholt, België

trieëp'le : Bocholter dialectwoord voor trippelen......

Hoe het allemaal begon.....

Een weddenschap en de Kennedymars.......

Op nieuwjaarsdag van 2019 werd achter pot en pint een weddenschap afgesloten om op Paaszaterdag de Kennedymars van 80 km in Sittard te wandelen. Pierre, Dominique, Willy, Rina, Lut en Hilde gingen uiteindelijk de uitdaging aan. Na een intense voorbereiding van een paar maanden werd de klus zonder problemen geklaard. Dat het niet bij die ene uitdaging zou blijven was toen al duidelijk....Het plan werd opgevat om een pelgrimage naar Compostela te organiseren. In de zomer van 2019 wandelden Pierre, Dominique en Lut  met begeleiding van Jos van Porto naar Compostela.

Een vervolg kon niet uitblijven....

De St. Franciscusroute van Firenze naar Rome wordt de volgende uitdaging.

Pierre, Dominique, Lut en begeleider Jos vertrekken op 1 september voor een tocht van 566 km verspreid over 34 wandeldagen.

In Assisi vervoegt Hilde dit selecte groepje om de resterende 300 km samen te wandelen. Op 5 oktober komen zij in Rome aan.

Alles is in het werk gesteld om op 7 oktober door de Paus in audiëntie te worden ontvangen.

1. Paul Janssen:
    26 augustus 2020
    Ik ga ze zeker volgen😊. Heel veel succes voor elke deelnemer, maar toch een tikkeltje meer voor mijn lieve zus Lut. Ik ben bijzonder fier op je😍
  2. Patrick De Locht:
    26 augustus 2020
    Veel succes allemaal. Lut uw collega’s volgen u👍
  3. Carine Palmans:
    26 augustus 2020
    Ben content det ich maag met volgen :)
  4. Christiane Severijns:
    26 augustus 2020
    Heel fijn , om t hier te volgen! Heel veel succes!!!!
  5. Hilde Berghs:
    dank je wel Christiane, wij genieten ook 😚
  6. Carine nijs:
    26 augustus 2020
    Veel succes en geniet van jullie wandeltocht Lut en de andere bocholter triepeleers
  7. Kim Michels:
    27 augustus 2020
    Heel veel succes allemaal 🍀👍🏻
  8. Jean Palmans:
    28 augustus 2020
    Beste broer Pierre en schoonzusjes Dominique en Hilde en Lut en Jos. Heel veel succes gewenst met deze pelgrimtocht , zorg goed voor elkaar zodat dit mag eindigen als een belevenis om nooit te vergeten. Heel veel plezier en ik ga jullie dagelijks volgen.
  9. Hilde Berghs:
    4 september 2020
    dank je wel Jean, komt helemaal goed.😘groetjes van Dominique en de rest
  10. Jaak Marianne Michels Heynen:
    28 augustus 2020
    Heel veel succes allemaal wij zijn hier heel blij dat we dit kunnen volgen
  11. Christel Nijs:
    29 augustus 2020
    Go go go! Heel veel succes Lut en de anderen ook natuurlijk!
  12. Jaak en Margriet:
    29 augustus 2020
    Beste broer, en de rest van het gezelschap, heel veel succes en goede moed gewenst
    met deze toch wel zware pelgrimstocht.
    geniet, en maak er maar mooie dagen van
  13. Hilde Berghs:
    dankjewel 🥰groetjes van ons allemaal
  14. Jos vanmontfort:
    31 augustus 2020
    Heel veel succes en geniet er van.
  15. MIA van + WILLY JAEKEN SMEETS:
    3 september 2020
    Heel veel succes met je sportieve onder neming
    Zo als ik kan lezen zouden jullie op 7 oktober in Rome aan komen ik duim voor allen dat
    alles goed mag gaan.
    Groetjes Mia van lange Wiel
  16. Hilde Berghs:
    Hartelijk dank Mia🥰
    We hopen 5 oktober aan te komen in Rome en 7 oktober is de audiëntie bij de Paus. Groetjes Dominique
  17. Hendrix lutgarde:
    5 september 2020
    Veel succes geniet van alles.
    väöl aaftrek (succes)
  18. Els:
    6 september 2020
    Heel veel succes , super om dit te ondernemen , en verder te genieten van jullie tocht !
    Groeten Els & Francie