Rustdag.....

17 september 2020 - Assisi, Italië

Tja, wat verstaan we onder rustdag.... Wij hebben die zeker niet als “rustdag” in de letterlijke zin van het woord gebruikt. Allee dat denken we dan toch. We hebben ons eerste testimonium!!!!! Joepie. En we hebben genoten van al het moois dat Assisi te bieden heeft. Mooie straten supermooie kerken en gebouwen, lekkere ijs een goed glas bier en voor de dames prosecco/water 🥴. Kortom we hebben vandaag toch ruim 15 km op de teller staan. Na een lekker avondmaal, duiken we allemaal ons bedje in.... Volgens onze gids gaat het morgen een pittig dagje worden....

1. Lida van der Valk:
    17 september 2020
    Veel succes. De route naar Spello is zeer pittig. Maar de stad Spello is prachtig. Dan zijn de pijntjes er naar toe weer snel vergeten👍 Lida
  2. Hilde Berghs:
    We gaan ervoor 👊🙏
  3. Jeanne & thijs:
    17 september 2020
    Slaap lekker en gezond weer op😴
  4. Jaak Marianne Michels Heynen:
    17 september 2020
    Na hel lekkere eten en de nodige drank kunnen jullie er moeten weer fris tegen aan deel 2op naar Rome succes allemaal
  5. Lenaerts Marc:
    17 september 2020
    Proficiat allen daar...ik ben ook ooit in Assisi geweest..in 1973 met.school..
    En nu op naar Rome...hoeveel km nog? Groetjes lut marc
  6. Hilde Berghs:
    nog 301kms 👊🙏
  7. Hilde Berghs:
    19 september 2020
    Beste Boggetenere..Vėė beginne stilaan zwiel onder veut te kriege, de conditie is nog top en de sfeer nog altijd geweldig! Zeurg det ge corona vrie blieft. Groetjes van ons team.
  8. Carine Cuppens:
    17 september 2020
    Alez, gij zijt goed bezig. Assisi is ook voor mij geleden van de Rome reis in 1981!! Rome is sowiso prachtig.
  9. Hilde Berghs:
    18 september 2020
    Voor mij ook lieve Carine! Maar de herinneringen zitten ver en sommige kan ik opnieuw beleven! We hebben voor ieder die het een van ons gevraagd heeft èn voor diegene waar we onze pelgrimstocht voor opdragen, heel wat kaarsjes laten branden!
    Fijne dag allemaal! Vandaag staat er een mooie maar pittige tocht op de planning! 💪🏻🍀🕯
  10. Willem Janssen:
    18 september 2020
    Dag zus en andere pelgrims,
    Wat is het leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Aan de hand van het dagelijks verslag en de vele foto's en soms video's is het voor mij makkelijk een indruk te krijgen waar jullie mee bezig zijn. En ik moet zeggen: het maakt behoorlijk wat indruk. Jullie reisblog geeft mij het gevoel dat ik over jullie schouders kan meekijken naar de prachtige plaatselijke natuur, de mooie landschappen, de soms moeilijk ogende paden, smalle straatjes, kapelletjes groot en klein en andere bijzonderheden. Ik wens jullie dan ook allemaal nog veel goede moed en een goede gezondheid. Dat lijkt mij wel nodig om met z'n allen en heelhuids de eindstreep te kunnen halen, want het is nog een eindje als ik het goed begrepen heb...
    Veel groetjes... Willy.
  11. Hilde Berghs:
    18 september 2020
    Dag broer, het is een hele beleving. Maar zo fijn om te doen. Soms zwaar, moeilijk en vermoeiend, maar wat we zien en beleven is grandioos. Iets wat ik voor de rest van mijn leven ga meedragen. En ook dankbaar dat ik dit kan en mag doen in fijn gezelschap. Groetjes Lut en co
  12. Jos vanmontfort:
    18 september 2020
    " Het leven is als zeilen, ook met tegenwind kan je vooruit gaan. " BZN 18 sept.
  13. Hilde Berghs:
    🥰🙏
  14. Lut janssen:
    18 september 2020
    Dat was vandaag zeker van toepassing! 🤗