Dag 7

7 september 2020 - Gent, België

Na een goede nachtrust zijn we helemaal bekomen, en terug fris om aan dag 7 te beginnen. We wandelen van Chiusi della Verna naar Pieve Santi Stefano. De vriendelijke bewoners die ons aanmoedigen en de weg willen wijzen, de gids van Pieter Quelle en Ruud Verkerke, en een nu goed werkend gps systeem (de routes zijn ook gemaakt door deze heren) houden ons steeds op het “rechte” pad. Het is vandaag een minder vermoeiende dag, een beetje klimmen, een beetje dalen. We genieten voor 100% van alles wat we zien. De grootsheid van de bergen, de kracht en schoonheid van de natuur. We kunnen niet anders dan er bij stilstaan. Het maakt ons nietig als mens bij het zien van deze grootsheid. We komen dan ook minder vermoeid, maar heel tevreden aan op onze bestemming. Na een frisse pint, een lekkere ijs gaan we terug naar ons hotel. Op naar dag 8 💪

1. Willem Janssen:
    7 september 2020
    Hoeveel kilometers wandelen jullie eigenlijk op zo'n dag..?
  2. Hilde Berghs:
    Lut janssen:
    9 september 2020
    Hey Broer, dat is heel verschillend, maar de paden zijn moeilijk en nemen dagelijks 6,7, zelfs 8 uur in beslag.,Het varieert van 17 tot 25km. Als we niet fout lopen. En het zijn rotsachtige soms bijna onbewandelbare paden..... een uitdaging hoor!!
  3. Jeanne & thijs:
    7 september 2020
    Wat heerlijk voor jullie zo'n relaxte dag. Dan is het dubbel genieten en de batterij kan worden opgeladen voor moeilijkere momenten. Taken care en samen blijven genieten.👍🍀
  4. Jaak Marianne Michels Heynen:
    7 september 2020
    Een minder vermoeiende dag die moeten er ook tussen zitten des te meer kunnen jullie genieten van de natuur.
  5. Margareth:
    8 september 2020
    Prachtig beschreven...ik geniet, en jullie ook!
    Op naar de paus! 🤩
  6. Inez:
    8 september 2020
    Amai lut en co...prachtig gewoon...moet zalig zijn...die natuur...de uitdaging...het onderweg zijn. Geniet met volle tuigen...ik volg jullie via fb en hier 👌
  7. Hilde Berghs:
    12 september 2020
    Hey Inez, het is een geweldig avontuur. Maar zo fijn om te doen. Ik voelen spieren die ik niet wist dat ik ze had..... echt elke dag is het een uitdaging.
  8. Jos vanmontfort:
    8 september 2020
    Jullie beginnen literaire pareltjes te maken.
    Ik heb de filmpjes bekeken en zie dat veel gebeurt met de vingers in de neus en al fluitend. Rome nadert snel.
    Geniete maar.
  9. Lut janssen:
    9 september 2020
    Hey Broer, dat is heel verschillend, maar de paden zijn moeilijk en nemen dagelijks 6,7, zelfs 8 uur in beslag.,Het varieert van 17 tot 25km. Als we niet fout lopen. En het zijn rotsachtige soms bijna onbehandelbaar paden..... een uitdaging hoor!!
  10. Willem Janssen:
    9 september 2020
    Amai Lut, dat is behoorlijk maar geniet er maar van. Het is leuk dat te kunnen volgen en de foto's te bekijken. Ik wens iedereen nog veel wandelplezier... Groetjes...
  11. Maria Krämer - Palmans:
    9 september 2020
    Jullie avontuur doet de ronde bij de familie Palmans. Heel spannend en bewonderenswaardig waar jullie aan bezig zijn. Vanuit Freudenberg volg ik jullie vanaf nu! Viel Kraft und haltet durch. Das Ziel ist bald erreicht!
  12. Hilde Berghs:
    9 september 2020
    Lief nichtje Maria von 1948 ( sterk bouwjaar)) aus Freudenberg Duitsland, Wat geweldig dat je ons volgt op ons avontuur. De tochten zijn met dagen superzwaar maar onze conditie is ,,top" door een goede voorbereiding. De vrouw van onze Thieu Hilde komt ons zaterdag vervoegen op onze pelgrimstocht en Thieu komt mee om ons te begeleiden tot Rome. Groetjes van ons team, en ene heeeeele DIKKE knuffel van uwe neef Pierre!
  13. Maria Krämer - Palmans:
    10 september 2020
    Hey karnevalsprins(dat was de naam voor jou van mijn overleden man Helmut). Ik bewonder jullie echt om dat wat jullie nu doen. 'T is niet altijd even mooi en spannend onderweg en de vermoeidheid en pijn worden door een mooi landschap niet altijd weggeblazen. Ik droom ook al jaren ervan ooit de camino de Santiago te gaan,maar intussen, met zijn 72,komt toch de vrees voor problemen met knieën of heupen op. Ik bewonder jou en je vrouwtje en begeleiding echt. Jij bent zo een taaie palmanees lijk onze vaders, die het zoooo goed met elkaar konden vinden. Behalte deinen Humor, du Prinz Karneval, bleib gesund und wenn du daran denkst in Rom, zünde bitte eine Kerze an für meinen Helmut. Tot weldra!
  14. Inez:
    12 september 2020
    Oh Hildeke jij bent ook mee. Nog geweldiger... nu wordt het er nog mooier op.
    😁 al die spieren...die verdienen dan een goei massage. Making beautiful memories together
    X